Popis
V balíčku jsou např. následující prvky:
- Audit, kontrola a návrhy k vylepšení: Poskytnu vám audit vašich stávajících PPC reklamních kampaní v Google Ads, Seznam Skliku, Bingu, Facebooku a další. Budu se zabývat kontrolou jednotlivých aktivních kampaní a navrhnu, co změnit pro zvýšení tržeb.
- Jak probíhá správa kampaní: zda se pracuje s vylučujícími klíčovými slovy. Odstraňuje se nastavení, která nevynáší a zda se pracuje s demografickými údaji, časovým rozvrhem dle Google Analytics konverzí, publikem, pravidly a automatizací skriptů.
- Úvodní checklist: Při auditu vašich PPC kampaní využívám úvodní checklist, abych zjistil, jaké kampaně jsou spuštěny, jak často probíhá optimalizace kampaní a zda jsou nadefinovány konverze.
- Zhodnocení aktuálních reklam a návrh struktury kampaní: Pomocí analýzy vašich aktuálních reklam zjistím, jaký je cíl vašich kampaní a nastíním strukturu a strategii kampaní dle webové prezentace. Navrhnu také upravený rozpočet kampaní a jasný směr pro zvýšení dokončení konverzí/objednávek.
- Propojení účtu Google Ads s Google Analytics, Google Moje firma a Google Console: Zkontroluji, zda je váš účet Google Ads propojen s Google Analytics, Google Moje firma a Google Console a případně navrhnu úpravy.
Celkově balíček služeb audit PPC reklam nabízí komplexní analýzu a doporučení pro zlepšení vaší PPC reklamní strategie, a to buď v rámci jednorázového auditu, nebo pravidelném auditu či správě kampaní.